onsdag 11. november 2009

Utplassering!

Jeg og hege har vært utplasser på kidsroom 2 november og 9 november. Vi har fått være med å pusse opp butikken litt, med og gjøre den mer hjemekoseligt.
Her er noen bilder fra det vi har gjort:

Her maler jeg bokstaver som jeg skal henge opp på veggen:


Boksatven skal henge oppforbi disse hyllen:


Nå er jeg ferdig med å malle bokstavene, nå må di bare tørke før jeg kan henge dem opp:


Her pakker jeg inn emballasje med hvit papir, så hang jeg produktet på emvallasjen og utstilte det bak kassen:


Resultatet ble slik:




Nå skal jeg male vegg! så her teiper jeg vegger:


Her maler både jeg og Hege veggen:


Resultatet av min malte veg:


Så var det på tide å henge opp bokstavene:




Til slutt klistret jeg opp noen stjerner:


På denne veggen skal vi male rød, gul og blå:


Men føst må vi rydde vekk border og hyller:








Vi legger ned plast på gulvet:


Måler opp der vi skal male:


For å ikke malle utforbi linjen teiper vi:


Den røde veggen jeg malte:


Og den gule:


Resultatet:




Her er litt andre små ting jeg gjorde:
Hang opp sjørøvere flag:




Satt pris lapper på rammer:








Nå henger jeg opp salgs skilt:




her henger jeg opp engler:


Og til slutt pakker jeg inn et bord og en stol:


- Renathe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar