fredag 12. mars 2010

Egenvurdering

Jeg synes dette var et spennens prosjekt! Å kunne få en anledning til å få sy er bare supert. Men for det første handler jo dette prosjektet om 80- tallet. Det er fra 80 - tallet jeg har hentet inspirasjon til å lage en kjole som også er moten i år. Etter å sitt gjennom masse 80 - talls moter spesielt Madonna sin og så igjen se på moten i år fant jeg ut at mangen var inspirert av 80 - tallet i år. Jeg har også jobbet med digitale verktøy, jeg prøvde meg blant annet på å lage en bakgrunn til utstillingen på photoshop:




Jeg er veldig fornøyd med hvordan kjolen og oppgaven ble gjort på. Jeg har følgt mine egne kompetansemål om hva jeg ønsker å oppnå med denne oppgaven. Er også veldig fornøyd med at vi fikk jobbe så fritt.


- Renathe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar