fredag 12. mars 2010

Regnskap

Det ene kompetansemåle mitt var å "beregne materialforbruk, tidsbruk og pris på eget arbeid", derfor skal jeg skrive litt om det. Når jeg skulle kjøpe material var jeg ganske usikker på hvor mye jeg kom til å bruke, fordi jeg var usikker på hvordan jeg vil kjolen skulle se ut. Men å beregne materialforbruk er ikke så vanskelig for meg siden jeg valgte og kjøpe gardiner og senglaken i stede for stoff og da får du jo mye mer stoff en det du trenger. En annen grunnen til at jeg gjorde det var fordi da får jeg mer stoff til en billigere penge. På kjolen til sammen brukte jeg 267,- dette er en liten pris i forholdt til hvis jeg skulle hat kjøpt stoff på en sy/stoff butikk, da kunne prisen fort komet opp på 500,- .

Kid Interiør:
senglaken - bomull 179.90,-

Princess:
Nyperose gardin stoff 59,00,-
sytråd 29,00,-

Silkestoff 00,00,- (hadde det for før av)
glidelås 00,00,- (hadde det for før av)

SUM: 267,90,-

Tidsplanen min for denne oppgaven kan dere se lengre nede.

- Renathe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar